>

Aradığın aslında nedir ki?

Thursday, December 1

Düş Sokağı Sakinlerim

Şu anda daimi mekanımda, işyerimdeyim:)
Ve kendime ufak bi mola hakkı tanıdım.
Arkadaşımdan ödünç aldığım kulaklığımı taktım ve Düş Sokağı Sakinleri'nin bir parçasına tıkladım. Şimdi Media Player "Hiç Bilemem" i döndürüyor. Biraz melankolik bir şarkı, çoğu Düş Sokağı Sakinleri şarkıları gibi...

Ben Düş Sokağı Sakinleri'ni hep sevdim, hep dinledim. Hayatımda gittiğim tek konser de onlara aittir. Yaşlandığımda da sevebilmeyi umuyorum. Bazı şarkılarında kendime uzanan yolculuğuma dair kırıntılar bulmuştum zamanında.Mesela Gayret Et Güzelim... Kendime destek olmak için söylerdim, yağmur yağardı ve bir şehirden çıkıp başka şehirlere sığınmayı, kaçmayı, kaybolmayı dilerdim bir müddetliğine. O zamanlar küçücük bir çocuktum ben:) Artık büyüdüm ve bu şarkıyı dinlerken sadece hüzünlü bir gülümseme yansıyor yüzüme. Şehirler, ülkeler, yollar yavaş yavaş dinginliğe bıraktı yerini bende. Zaten artık şiir de yazmıyorum.

Ve haftasonu çalışacağımıza dair bir duyum aldım. Ühüüühüühüüü:(
Halbuki ben yorgunum, ne zaman dinleneceğim ben?
En iyisi Düş Sokağı Sakinleri dinliyeyim, kaçayım, kurtulayım:)

Bu arada haftasonu kendi evime gidebilmeyi umuyorum. İşte o zaman fotoğraflarımı bulup düzenleyeceğim ve gidip bir sürü çerçeve alacağım. Duvarları delik deşik edip çerçeveleri asacağım. Umarım, yapacağım. Belki buraya da bir kaç fotoğraf koyarım.

Son olarak bugün öğle arasında dışarı çıkamadığım için paint programında bir resim yaptım. Onu da yarın koyacağım.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTDüş Sokağı Sakinlerimt> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">