>

Aradığın aslında nedir ki?

Friday, December 23

Bugün cuma, ne mutlu bana.

Yaşasın bugün cuma ve mesai saatlerinin sonuna yaklaşıyoruz. Bu hafta çok yoğun geçti ve şu an itibariyle acaip yorgunum. Haftasonu bir güzel dinlenmek istiyorum. Misafir çağırmak ve hatta yemeğe misafir çağırmak, sohbet etmek, sonra puzzlelarımı çerçeveletmek ve hediye almak istiyorum. Ve uyumak istiyorum tabii ki, hiç olmazsa sabah 8:30a kadar falan. 6:20de kalkıp, hazırlanıverip, alelacele bir tost tıkınıp -afedersiniz ama gerçekten tıkınmak oluyor- koşa koşa otobüse yetişmeye çalışınca her sabah bir yorgunluk oluyor bana. Otobüste ayakta kalırsam yandım, 20 km.yi ayakta git babam git. Bu sabah başım döndü zaten, en sonunda dayanamayıp oturan bir beye rica ettim, yoksa bayılacaktım sanırım. Sağolsun anlayışlıymış, kalktı. Ben de oturup kendime gelmeye çalıştım. ve evet, hayat zor gerçekten. Neyse ki genciz ve kaldırabiliyoruz bunları.
Bu akşam mesaiye kalmak gibi bir abukluk olmazsa bitanem eşimle buluşup alışveriş yapacağız. O kadar uzun zamandır yapamıyoruz ki bunu. Bayramda giyecek güzel giysiler -bana belki gerekmez ama özellikle eşime- ve kardeşlerime hediyeler almayı planlıyorum. Umarım başarılı oluruz.
Ayrıca bir de yapmak istediklerim listesi oluşuyor. Günlerdir oraya buraya karaladığım yığınla resmi görünce sanırım gidip terebentin almam lazım dedim. (Ne var ki hala alamadım)
Evet liste:
1. Aynı Amerika'dayken yaptığımız gibi eşimle videolar hazırlamak -o istemezse de ben yapmak istiyorum-
2. Resim yapmak -ki terebentin almam şart-
3. Amerika fotoğraflarımızdan bastırmak istediklerimizi seçmek, düzenlemek, fotoshop uygulanacak olanların icabına bakmak
4. Bastırılacak fotoğrafları taşınabilir belleğe atıp fotoğrafçıya gitmek, fotoğrafları bastırmak. Ayrıca çerçeveler almak
5. Saçımı kestirmek
6. Ailem için güzel sunumlar hazırlayıp mümkünse CDlere kaydetmek -hala evimi göremediler, çok üzülüyorum)
7. Spor yapmak

Sürekli bir telaşın içinde yaşayınca maalesef bunların hiçbirini yapamıyorum, ama en azından bir ucundan başlamak lazım artık. Yoksa kendime olan saygımı yitireceğim.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
z_post_title="<$BlogItemTBugün cuma, ne mutlu bana.t> d="stats_script" type="text/javascript" src="http://metrics.performancing.com/bl.js">